Börjar det bli för många negativa dagar nu?

Oh vad jag inte ville gå till skolan idag. Trots att jag tog lite sovmorgon, duschade så länge att Jennie började fundera på om det hänt nåt och bara tog det jättelugnt i morse. Jag ville inte. Men det är ju ganska korkat att strunta i att gå dit när det är obligatorisk lektion så nog satt jag där. Negativ som få försökte jag att inte gnälla så mycket. Det gick sådär. När jag sen inser att läraren säger exakt samma saker som en annan lärare sa på sin föreläsning tidigare i veckan visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Precis samma PowerPoint-bilder användes och jag höll på att gå i taket. Vi fick visserligen en del uppgifter att lösa som var bra, men genomgångarna hon hade var så bortkastat. Jag satt och längtade hem i tre timmar. Bortkastad tid. Men nu kan jag ligga i den efterlängtade soffan hur mycket jag vill och ska slå på en film nu. Betydligt bättre sätt att spendera såna här dagar.

/ LisaLinnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0