Från botten till toppen

Jag mår bra idag, på ett sätt som jag inte gjort på länge. Jag pluggade bra för en timme sen också, men har tappat fokus. Snart ska jag hämta tvätten i tvättstugan och sen fixa lite mat. Efter det ska jag bli effektiv igen. För övrigt har en arbetskamrat sagt att han ska laga punkteringen på min cykel. Det kan jag älska honom för. För jag hade antagligen inte fått det gjort förrän i vår.
Jag visste att jag skulle bli bättre igen, men jag minns inte när jag kände mig så harmonisk som idag. Eller ja, min lördagkväll var också fantastisk, men då hade vinet en viss inverkan på tillståndet.  Kanske är stressen bara undanflyttad, men jag bryr mig inte just nu. Jag tänker fortsätta må bra idag!
/ LisaLinnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0