Avsluta innan det börjar

Frågan är vad man ska utsätta sig själv för och vad man ska utsätta andra för. Tänk om man visste hur ens val kommer att påverka de som är inblandade. Jag skulle gärna ha den vetskapen just nu. Kan inte nån ge mig en spåkula eller nåt som kan visa mig hur den närmaste tiden kommer att se ut beroende på vad jag säger. Hur kan så små saker ta så stor del av min tankeverksamhet. Alltid är det något att ha ångest över. Varför jag gör jag det till ett problem? Kan jag inte bara bestämma mig och leva med valet? Det valet som egentligen känns självklart. Eller igår var det det. Inte idag. Eller jo det är det. Det är bara att bita i det sura äpplet.
/ LisaLinnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0