Förmåga att fortsätta när krafterna är slut

Nu har jag kört stenhårt i några dagar för att idag kunna visa för min handledare att jag kommer hinna klart. Nu har hon sagt att jag är på rätt väg och att det kommer att gå bra men jag har helt slut på ork och motivation. Eller, motivationen har jag inte haft innan heller. Men nu sitter jag bara och tittar på uppsatsen utan att förmå mig att göra nånting. Eftersom jag ändå inte pluggar borde jag göra nåt annat, typ packa för min Lindesbergsresa. Men nej, jag sitter och tittar på uppsatsen som om det kanske kommer att hända nåt magiskt. Det kommer inte hända. Jag har slagit av musiken, för med den på så kändes det som att jag gjorde nåt när jag bara lyssnade på musik. Nu ska jag bestämma mig för om det är musik och packa som gäller, eller försöka skriva åtminstone en beskrivning av vad åtgördsprogram är för något.
/ LisaLinnéa

Jag hugger i sten, men jag tror att jag sakta börjar se en kontur.
Några armar och ben, jag jobbar mig inåt så jag ser en figur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0