Frustration

Som vanligt har jag svårt att fokusera. Det blir inte lättare när man är sjuk. Inte ett dugg. Nog för att jag börjar bli bättre, men jag känner mig inte helt klar i huvet. Att skriva ut intervjuer kan vara det tråkigaste arbetet någonsin. På riktigt. Det är intressant, men sjukt tidskrävande och tråkigt. Jag ligger så mycket efter med saker. Det blev inte bättre av att jag uptäckte att jag haft inbrott på vinden i förrgår. Det tog en massa energi. När jag igår gick igenom grejerna kunde jag inte se att något saknas, vilket gör mig ännu mer irriterad. Vad är vitsen med att bryta sig in, vända upp och ner på stället och sen gå därifrån. Jag är glad att min snowboard står kvar, det är väl det enda av ekonomiskt värde där uppe, men jag kan inte förstå varför de inte tog den när de ändå höll på. Fast hade den varit borta vet jag inte vad jag hade gjort. Det hade tagit ännu mer energi och jag hade antagligen inte ens klarat av att fortsätta kämpa med det här tråkjobbet på några dagar. Kan inte nån bara skriva ut det här åt mig så kan jag fokusera på alla annat jag måste göra.
/ LisaLinnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0