Måndag

Som att jag skulle ha mer tid att skriva när skolan börjar. Samtidigt som jag ska ta igen allt socialt liv som försvunnit under sommaren, och fortfarande jobbar. Det blir fullt upp. Helgen har i alla fall bjudit på dressyrtävling och kräftskiva. Igår vaknade jag oförskämt pigg och välmående och hade en massa planer för vad jag skulle göra. Men i stället gick jag till sambon i huset bredvid och blev kvar där. Idag känner jag mig halvsjuk och vill mest ligga under täcket (speciellt som jag visst haft balkongdörren öppen inatt). Jag ska nog ta med mig datorn och bädda ner mig där och kombinera vila och plugg. Ska iväg till praktiken i eftermiddag en sväng, och sen är det jobbkväll. Så jag behöver nog vila nu. Lite för mycket att göra bara.
/ LisaLinnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0