Ett år försvinner utan ljus

Jag lyckades göra nyårsaftonen till en ljuspunkt. Eller, de fina människorna jag umgicks med lyckades göra nyårsaftoenen till en ljuspunkt. Fantastiskt bra var det. Perfekt. Det enda som saknades var några andra viktiga personer i mitt liv och lite mer dans. Men de viktiga människorna finns kvar och dansa kan jag göra fler gånger. Kvällen blev så mycket bättre än jag kunnat drömma om efter den dagen. Tack för det!
Gårdagens depressionstillstånd är som bortblåst. Jag kan fortfarande inte plugga, men det är den vanliga bristen på koncentration som orsakar det. Inte apati. Ibland är det lätt att glömma bort hur bra man mår. Egentligen mår jag nog fortfarande inte bra, men jag uppskattar att jag mår okej idag. Dagar som gårdagen sätter perspektiv på tillvaron.
/ LisaLinnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0